Att handla hos oss

20 mars 2018
Matilda Olsson
Att handla hos oss

Vi gör allt för att det ska vara så bekvämt som möjligt att handla produkter hos oss online. Om du inte skulle vara van vid att handla online eller skulle tycka att det känns obekvämt, så förstår vi dig till fullo. Därför erbjuder vi olika betalningsalternativ för att du ska hitta ett sätt som passar just dig. Du kan därför välja att betala med faktura, och du betalar enbart när du fått hem produkterna. Enkelt och tryggt! Du kan självklart alltid betala på det sätt som passar dig bäst, oavsett om det är med kort, faktura eller med delbetalning.

Skulle det vara så att produkten du köpt inte lever upp till dina förväntningar när du fått hem den så är det bara att kontakta oss via kundservice. Vi skickar då en fraktsedel för att du enkelt och gratis ska kunna byta den till en annan färg eller modell, eller skicka tillbaka den, enligt vår nöjdhetsgaranti. Ångerrätten börjar gälla från det att du fått hem din vara och i 28 dagar framåt.

Då vi har ett nära samarbete med våra leverantörer kan du känna dig trygg med att våra produkter består av enbart äkta kashmir. Importer till PashminaWear sker endast från tillförlitliga tillverkare som vi är väl bekanta med.

Har du någon gång varit med om att du blivit förtjust i en produkt och tänkt beställa den, bara för att upptäcka att den inte längre finns i lager? Det slipper du hos oss. Vi lägger bara upp produkter och annonser på vår hemsida som finns i lager och är redo att skickas direkt hem till dig. Så om du hittar till exempel en halsduk du vill ha kan du vara säker på att du får den. Leveranstiden är mellan 1-3 dagar, så du behöver inte vänta länge på att få hem den.

 

Fler nyheter